Napisz krótkie opowiadanie,na dowolny temat użyj minimum 5 związków frazeologicznych
-dostać małpiego rozumu
-mieć muchy w nosie
-wywinąć orła
-stanąć okoniem
-mieć kota na punkcie czegoś
-podłożyć komuś świnię
-rządzić się jak szara gęś
-wystrychnąć kogoś na dudka
w wersji oficjalnej -dla kolegów.Proszę bardzopilne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:51:56+01:00
Dzisiaj myślałem, że dostanę małpiego rozumu. W drodze do szkoły wywinąłem orła, a gdy wstałem okazało się, że koledzy podłożyli mi świnię i pod moje nogi rzucili skórkę od banana. Bardzo się zdenerwowałem, bo zostałem wystrychnięty na dudka. Jakby tego było mało, gdy tylko wszedłem do szkoły podeszła do mnie matematyczka, która ma kota na punkcie nauczanego przedmiotu i powiedziała, że sprawdzian napiszemy dzisiaj, a nie za tydzień. Kiedy na początku lekcji klasa próbowała ją przekonać, żeby nie zmieniała planów to nie chciała słuchać i zachowywała się jakby miała muchy w nosie. Stanęła okoniem i nie daliśmy rady jej przekonać.
5 4 5
2010-01-08T17:55:03+01:00
Któregoś dnia moja przyjaciółka dostała małpiego rozumu. Wiem, że miała kota na punkcie zespołu <wpisz nazwę zespołu>, ale nie wiedziałam, że potrafi się tak zachowywać. Jej ulubiona kapela, dawała w tym miesiącu koncert i ona dostała bilet. Z radości skakała i śpiewała, aż w końcu wywinęła orła na korytarzu i miała stłuczone kolano. Miałam z nią iść w czwartek do kina. W czwartek koło kina okazało się, że wystrychnęła mnie na dudka. W szkole zapytałam się jej dlaczego nie przyszła. Odpowiedziała, że poszła na koncert. Do końca dnia rządziła się jak szara gęś i miała muchy w nosie.

_________________
Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Tylko musisz wstawić nazwę zespołu.
5 2 5