Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:33:11+01:00
Rekordzista świata przebiegł 1500 metrów w czasie 3 minut 26 sekund .Oblicz średnią prędkość rekordzisty na całym świecie.

V=S/t

S=1500m

t=3min26s=206s

V=1500m/206s≈7,28m/s
2010-01-08T17:34:37+01:00
Dane :
S=1500m
T=3min 26s= 206s

Szukane:
V=?


V=s/t

V=1500m:206s=7.28 m/s

odp.rekordzista biegł z średnią prędkością 7.28m/s.
2010-01-08T17:35:45+01:00
3min26s=3*60+26=206s
V=s/t=1500m/206s=7,28m/s=0,00728km/(1/3600h)=26,2km/h