Odpowiedzi

2010-01-08T17:37:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:38:26+01:00

Ja i moja najlepsza przyjaciółka mamy na imię Klaudia, a obie mamy po 15 lat i ja wolałabym mieć na imię Klaudia, a Ola bardziej pasuje do dziecka.
2 3 2
2010-01-08T17:39:29+01:00
Do nastolatki pasuje bardziej imię Ola, ponieważ skrót tego imienia jest ładny a całe imię Aleksandra jest poważne i bardziej pasuje na wiek nastolatki. Natomiast do dziecka bardziej pasuj imię Klaudia, ponieważ dużo dziewczynek jest o takim imieniu i widać że są to słodkie dziewczynki ;).

Ja wolałabym mieć na imię Ola ;)
1 5 1