Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:40:57+01:00
Różnicę czasu oblicza się dla długości geograficznej (czyli wschodni i zachodni kraniec Polski) !!
ale mogę Ci obliczyć różnicę czasu dla tych punktów:
22" 44' -18" 19' = 4" 25'
4" 25' * 4 min = 17 min
odp. Różnica czasu dla tych punktów to 17 min
2010-01-08T17:41:45+01:00
22 stopnie 44 minuty E-18 stopni 19 minut E= 4 st.25 min.

1 st-4 min
4 st 25 min-x min

x=17 min 40 sek