Odpowiedzi

2010-01-08T17:39:26+01:00
Oznacza to bycie wiernym Bogu i nie dać się zwieść.
Być obeznanym z religią i chrześcijaństwem..
63 4 63
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:41:13+01:00
Moim zdaniem dojrzały chrześcijanin to osoba dojrzała ale nie fizycznie tylko duchowo. Osoba ta często rozmawia z Bogiem, modli się , pomaga bliźnim a przede wszystkim przestrzega 10 przykazań Bożych. Osoba dojrzała duchowo ma przyjęte bierzmowanie ponieważ to ono przygotowuje nas do dojrzałość chrześcijańskiej.
4 3 4
2010-01-08T17:41:15+01:00
Być dojrzałym Chrześcijaninem to znaczy być gotowym do poświęceń za Boga , należy być wiernym i nie odstępować od tego z byle powodu , i nawet jeśli było by nam dane umrzeć za swą wiarę dojrzały chrześcijanin nie odstąpi od niej choć by nie wiem co.
1 1 1