Odpowiedzi

2010-01-08T17:55:24+01:00
Jestem człowiekiem, ale cóż ja znaczę? świat ogromny, ja malutki.
człowiek, ludek, boże stworzenie- ileż przydomków można mi nadać. Biegam pomiędzy datami szukając ... .
szukając czegoś. czego?
Miłości. ale czym ona jest? czy to ona okrywa mnie anielskim skrzydłem i tuli do snu, czy to ona mówi kiedy wstać rano?
Miłość to więź, przywiązanie a nie przyzwyczajenie, któż jak nie miłość może nam podarować aureolkę , zrobić z nas anioła, posłusznego, dobrego, szczerego.
Dzisiaj miłość jest siłą, nadzieją i umiejętnością docenienia i zaufania. Z chwili na chwilę rodzi się w nas i umiera jak Feniks popielny, powstaje aby ranić swym odejściem.
Życie jest czekaniem na wieczność na oglądanie twarzą w twarz Boga... który nas miłuje zawsze...nie tak jak miłość ludzka która choć piękna, krucha jest.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:56:37+01:00
"My z I połowy XXI w. "

XXI wiek ! XXI wiek !
Same słowa, nie są słowami.
Same litery, nie są literami.
Tętniące życie to balsam dla serca.
Chcemy myśleć, lecz to nie łaska,
gdyż komputer to skarbnica wiedzy.
Chcemy pisać, lecz to nie łaska,
gdyż telefony komórkowe to podpora naszych palców.
Miłość do Ciebie, zaczyna kwitnąć.
Wszystko ma swój początek, ale czy ma koniec ?
Tu dopiero zaczyna się ERA ELEKTRONIKI.
Bo to jest XXI wiek !
1 5 1