Mam prośbę do was o napisanie mi kilku roślin , które są pożyteczne , ale i ładne . Mam już: wrzos , len , chaber , wrotycz , fiołek , mak , jemioła , nagietek , lawenda , mlecz , jarzębina.



Proszę o jak najszybszą odpowiedź .


Z góry dziękuję :*

3

Odpowiedzi

2010-01-08T17:43:01+01:00
Berberys,cis,jarząb pospolity,mohań,ostrokrzew,dzika róża,śnieguliczka - ich owoce są pożywieniem dla ptaków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:44:04+01:00
Róża, tulipan, przebisnieg, ,cis,jarząb pospolity,mohań,ostrokrzew,dzika róża,
2010-01-08T17:48:58+01:00
No to ja myślę że tak: bratek, cykoria podróżnik,dziurawiec,bez czarny, rumianek..ii dalej mi niestety nic nie przychodzi do głowy :))