Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:54:21+01:00
Boba:
1. Czy Ebenezer pomógł Ci pieniężnie gdy dowiedział się że Twój synek jest chory?
2. Czy twój szef dał Ci podwyżkę?
3. Gdy mój klient < Ebenezer > podarował wam indyka, co pomyślałeś, jak się czułeś?
Freda:
1. Czy wierzyłeś że wuj się zmieni ?
2. Odwiedzałeś wuja i za każdym razem myślałeś że da się zaprosić na kolacje, dlaczego?
3. Gdy Ebenezer przyszedł do was na kolacje co wtedy odczuwałeś?
4. Czy uważasz że wuj zmienił się na dobre?

Jak będziesz mówić mowę końcową uwzględnij że Ebenezer nikogo nie zabił, tylko był skąpy i tak naprawdę nie wyrządzał nikomu tak okropnej krzywdy. Możesz też dodać że buduje dom dziecka itp. Ja też byłam obrońcą więc mniej więcej ja takie pytania zadawałam i dostałam 5 ;D
1 5 1
2010-01-08T21:32:08+01:00
Odwiedzałeś wuja i za każdym razem myślałeś że da się zaprosić na kolacje, dlaczego?
Czy wierzyłeś że wuj się zmieni ?
Czy uważasz że wuj się zmienił ?
Gdy Ebenezer przyszedł do was na kolacje, co wtedy odczuwałeś?
Ebenezer nikogo nie zabił, tylko był skąpy i tak naprawdę nie wyrządzał nikomu tak okropnej krzywdy.