Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:48:30+01:00
Choroby oczu:
* Astygmatyzm
* Ból oka
* Choroba zezowa
* Dalekowzroczność
* Hypermetropia
* Hyperopia
* Jaskra
* Jęczmień
* Katarakta
* Krótkowzroczność
* Myopia
* Nadmierne łzawienie
* Nadwzroczność
* Niedrożność kanalika łzowego
* Niezborność rogówkowa
* Oczopląs
* Odwarstwienie siatkówki
* Oko krótkowzroczne
* Oko nadwzroczne
* Wytrzeszcz oka
* Zaćma
* Zapalenia twardówki
* Zapalenie spojówek
* Zapalenie tęczówki i ciała rzęskowego
* Zez
1 5 1
2010-01-08T17:49:03+01:00
Choroby oczu:

Astygmatyzm
Ból oka
Choroba zezowa
Dalekowzroczność
Hypermetropia
Hyperopia
Jaskra
Jęczmień
Katarakta
Krótkowzroczność
Myopia
Nadmierne łzawienie
Nadwzroczność
Niedrożność kanalika łzowego
Niezborność rogówkowa
Oczopląs
Odwarstwienie siatkówki
Oko krótkowzroczne
Oko nadwzroczne
Wytrzeszcz oka
Zaćma
Zapalenia twardówki
Zapalenie spojówek
Zapalenie tęczówki i ciała rzęskowego
Zez



1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T17:50:50+01:00
Choroby oczu

* Astygmatyzm
* Ból oka
* Choroba zezowa
* Dalekowzroczność
* Hypermetropia
* Hyperopia
* Jaskra
* Jęczmień
* Katarakta
* Krótkowzroczność
* Myopia
* Nadmierne łzawienie
* Nadwzroczność
* Niedrożność kanalika łzowego
* Niezborność rogówkowa
* Oczopląs
* Odwarstwienie siatkówki
* Oko krótkowzroczne
* Oko nadwzroczne
* Wytrzeszcz oka
* Zaćma
* Zapalenia twardówki
* Zapalenie spojówek
* Zapalenie tęczówki i ciała rzęskowego
* Zez
sa to choroby oczu jezeli chcesz wiecej info wejdz na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_oczu
1 5 1