Odpowiedzi

2010-01-08T17:49:20+01:00

8 * 8 = 64 cm²

Wzór na p trójkąta - a * h / 2

64 * 2 = 128 cm
128 / 8 = 16 cm

Odp: wysokość wynosi 16 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:53:01+01:00
A=8cm
Pole kwadratu:
P=a²=8²=64 cm²
Pole trójkąta:
P=½*a*h
½*8*h=64
4h=64
h=16 cm
Wysokość ma długość 16cm.
2010-01-08T17:54:13+01:00
P= 8*8
p= 64
to jest pole na kwadrat
64=0,5 * 8*h
64= 4* h
h= 64 : 4
h=16

0,5 _ to jest jedna druga i potem ją skruciłam z 8 i dlatego tam jest 4