Odpowiedzi

2010-01-08T17:52:28+01:00
A) x + 2y = - 13
2x+4y=-26
b) 3x + y = - 5
2x+2/3y= 3 i 1/3
c) -x + 4y = 2
2x-8y=-4
d) x - 1/2y = 1
2x-y=2
e) 3x - 3y = 1
2x-2y= 2/3
f) x + 3/4y = 0
2x+1,5 y=0
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:53:25+01:00
A) x + 2y = - 13 / * 2
2x+4y=-26

b) 3x + y = - 5 / * ⅔
2x+⅔y=-10/3

c) -x + 4y = 2 / * -2
2x-8y=-4

d) x - 1/2y = 1 / * 2
2x-y=2

e) 3x - 3y = 1 / * ⅔
2x-2y=⅔

f) x + 3/4y = 0 / * 2
2x+1½y=0
2 3 2