Przetłumaczyć na polski

Wake up in the morning feeling like P Diddy
(Hey, what up girl?)
Put my glasses on, I'm out the door - I'm gonna hit this city (Let's go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I ain't coming back
I'm talking - pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
Boys blowing up our phones, phones
Drop-toping, playing our favorite cds
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy

[CHORUS]
Don't stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, I'mma fight
'Til we see the sunlight
Tick tock, on the click
But the party don't stop
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh


Ain't got a care in world, but got plenty of beer
Ain't got no money in my pocket, but I'm already here
Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
But we kick 'em to the curb unless they look like Mick Jagger
I'm talking about - everybody getting crunk, crunk
Boys trying to touch my junk, junk
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
Now, now - we goin' til they kick us out, out
Or the police shut us down, down
Police shut us down, down
Po-po shut us -

[Chorus]
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up
No, the party don't stop until I walk in

DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up
No, the party don't stop until I walk in

DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up
No, the party don't stop until I walk in

DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up
No, the party don't stop until I walk in

2

Odpowiedzi

2010-01-08T17:57:22+01:00
Obudź się w poczuciu rano jak P Diddy
(Hey, co u dziewczyny?)
Umieść na moje okulary, Jestem za drzwiami - Jestem hitem tego miasta (Niech to Go)
Przed wyjazdem szczotki zęby z butelką Jacka
Przyczyna kiedy zostawić na noc, nie wraca
Mówię - pedicure na palcach rąk i nóg
Próba na wszystkie nasze ubrania, ubrania
Chłopcy wysadzenie naszych telefonów komórkowych
Drop-Toping, grając w nasze ulubione płyty
Pociągnięcie do strony
Staramy się trochę podchmielony
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:57:35+01:00
Kesha - Tik tok ;)

Budzę się rano z uczuciem jak P Diddy
(Hey, co tam dziewczyno?)
Zakładam moje okulary, stoję za drzwiami - mam zamiar uderzyć na miasto (dalej)
Zanim wyjdę, szoruję zęby z butelką Jacka
Bo kiedy wyjdę na noc, już nie wrócę
Mówię - pedicure na naszych palcach u nóg
Przymierzamy wszystkie nasze ciuchy, ciuchy
Chłopcy wydzwaniają na nasze telefony, telefony
Topy spadają, grają nasze ulubione płyty
Ciągniemy do imprez
Próbujemy być chociaż trochę podchmielone

[CHORUS]
Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Nie mam żadnych trosk na tym świecie, ale mam dużo piwa
Nie mam żadnych pieniędzy w kieszeni, ale już tu jestem
Teraz, kolesie ustawiają się w kolejkę bo słyszą, że mamy styl
Ale sprowadzamy ich do krawężnika, gdy wyglądają jak Mick Jagger
Mówię, że - wszyscy się świetnie bawią, bawią
Chłopcy próbują dotknąć moje buble, buble
Dostaną z płaskiej jeśli będą zbyt pijani, pijani
Teraz, teraz - kontynuujemy aż nas stąd wyrzucą
albo policja nas zamknie, zamknie
Policja nas zamknie, zamknie
Po-po zamknie nas

Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

DJ, rozwinąłeś mnie
Załamałeś mnie
Moje serce, łomocze
Taa, masz mnie
z podniesionymi rękami
Masz mnie teraz
Masz ten dźwięk
Taa, masz mnie
DJ, rozwinąłeś mnie
Załamałeś mnie
Moje serce, łomocze
Taa, masz mnie
z podniesionymi rękami
Podnieś ręce do góry
Podnieś ręce do góry

Nie, impreza się nie zacznie dopóki nie wejdę

Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Nie przestajemy, sprawmy, że to eksploduje
DJ, wysadzasz moje głośniki
Dzisiejszego wieczora będę walczyć
aż zobaczymy słońce
Tick tock, na zegarze
ale impreza się nie kończy, nie
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh
1 5 1