Czy do akwarium 60L do obsady podanej niżej zmieści się jeszcze 1 skalar? (ale nie tak że nie będzie mugł się obracać xD, tylko żeby mógł normalnie funkconować)
Obsada:
- 6 gupików
- 1 skalar
- zbroinik niebieski
- bojownik
- 3 neon ineska
- 2 prętniki
(i czy do tego moze byc jeszcze 1 skalar??????)
DAJE NAJ!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-08T18:03:03+01:00
Według mnie, to jeszcze jeden skalar się nie zmieści.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:10:43+01:00
Ja uważam, ze powieniem sie zmieści tylko zależy jakiej jest długości.
Ale skoro masz 13 ryb w 60 litrowym akwarium to powinien sie jeszcze skalar zmieścic.