Nie wiem o co chodzi w tym zadaniu, wiec prosze o pomoc :)
napewno trzeba odpowiedziec na te pytania xd

Answer the questions abaut yourself.

Where were you born?
Where did you grow up?
When did you start school?
When did you learn to write?
When did you learn to red?
What was you favourite subject when you were seven?

2

Odpowiedzi

2010-01-08T18:08:06+01:00
Gdzie się urodziłaś? I was born in (miejscowosc,kraj itp. np. Poland).
Gdzie dorastałaś? I grow up in (tez miejscowosc, moze byc cos innego np.Gdańsk).
Kiedy zaczelas chodzic do szkoły? I started school when I was (wiek).
Kiedy nauczyłaś się pisać? I learnt to write when I was(wiek).
Kiedy nauczylaś się czytać?I learnt to read when I was(wiek).
Jaki był twój ulubiony przedmiot w wieku siedmu lat? My favourite subject was (przedmiot szkolny np. T.I.).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:11:25+01:00
Musisz odpowiedzieć na pytania (o sobie):
1 gdzie się urodziłaś
2 gdzie dorastałaś
3 kiedy zaczęłaś chodzić do szkoły
4 kiedy nauczyłaś się pisać
5 kiedy nauczyłaś się czytać
6 jaki był twój ulubiony przedmiot szkołny kiedy miałaś siedem lat

1 I was born in ...
2 I grew up in...
3 I started school when I was (np six years old)
4 I learnt to write when I was(np seven yeras old)
5 I learnt to read when I was (np seven years old)
6 I like (np Art) when I was seven
1 5 1