Odpowiedzi

2010-01-08T18:22:48+01:00
1.ćwicZyć
2.Dieta
3.anoReksja
4.Otyłość
5.Woda
6.wItaminy
7.tłuszczeE

1. Aby mieć dobrą kondycję trzeba...
2. Sposób na odchudzanie.
3. Osoba, która mało jada, szybko chudnie i jej organizm odrzuca jedzenie choruje na...
4. ... to choroba która powoduje choroby serca.
5. Człowiek powinien pić jej 2l dziennie.
6. Np. B5 (Kwas pantotenowy)
7. Są najbardziej skoncentrowane źródło energii.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:41:22+01:00
Pytania i odpowiedzi:
1.myjesz je rano.(odp.zęby)
2.ramie przed ramie.(odp.dłoń)
3.Może być pierwszego kontaktu.(odp.lekarz)
4.Przeciwłupieżowy.(odp.szampon)
5.Transportuje tlen i substancje odżywcze.(odp.krew)
6.np.nerkowa.(odp.kamica)
7.Pracuje bez przerwy symbol miłości.(odp.serce)

Hasło ma wyjść ZDROWIE

Odp:
Zdrowie jest to według definicji WHO dobrostan fizyczny , psychiczny i społeczny.
7 2 7