Czy do akwarium 60L do obsady podanej niżej zmieści się jeszcze 1 skalar? (ale nie tak że nie będzie mugł się obracać xD, tylko żeby mógł normalnie funkconować)
Obsada:
- 6 gupików
- 1 skalar
- zbroinik niebieski
- bojownik
- 3 neon ineska
- 2 prętniki
(i czy do tego moze byc jeszcze 1 skalar??????)
DAJE NAJ!!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-08T18:09:49+01:00
2010-01-08T18:10:16+01:00
Myślę, że tak bo ja juz miałam identyczne rybki i miałam skalara.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:10:20+01:00
Sądzę, że może być jeszcze jeden skalar...