Hey :D Mam do was taką prośbę opisujcie mi książki bo potrzebuję do zeszytu lektur minimum od pół strony do całej strony zeszytu:
1. Imię i Nazwisko autora
2.Ilustrator
3.miejsce i rok wydania, wydawnictwo
4.Opisz z ilu stron i rozdziałów jest książka
5.Z tej książki dowiedziałam się...
6.Najbardziej podobał mi się rozdział... ponieważ...
Za pomoc bardzo dziękuję dam naj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:23:10+01:00
Opowiadania z Doliny Muminków
1.Tove Jansson
2.Irena Szuch
3.Warszawa 1968 Nasza Księgarnia

Książka składa się z 9 długich rozdziałów i 208 stron. Przedstawia ona Muminków. Z tej książki dowiedziała się w różnych rozdziałach o pięknej rodzinie. która sobie nawzajem pomagała. Najbardziej podobał mi się rozdział 4, ponieważ w pewien czwartek pod koniec upałów tatuś muminek złowił małego smoka. Muminek do swej siostry powiedział: Idż się uczyć, a siostra do niego: Zamknij buzię. Polecam książkę rówieśnikom, bo jest ciekawa.
1 1 1
2010-01-08T18:25:54+01:00
Akademia pana Kleksa
1. Jan Brzechwa
2. Wydawnictwo SARA i Jakub Kuźma
3. rok 2000 Wydawnictwo Sara
4.str. 102 rozdziałów 12
5. Z tej książki dowiedziałam się, że wszystko w że wszystko w życiu jest możliwe.
6.Najbardziej podobal mi się rozdział o Kuchni Pana Kleksa, powieważ był bardzo ciekawy i można było się z niego dużo dowiedzieć o zdolności kulinarnej Pana Kleksa.