Witam!
Nie będzie to dosyć typowe zadanie.
Jutro biorę udział w rejonowym konkursie humanistycznym szkół podstawowych.
Archiwalne materiały dostałam dopiero wczoraj.
Strasznie mało czasu.
Przechodząc do sedna, czy ktoś wie jakie ogólne tematy mogą być na tym konkursie?
Byłabym bardzo wdzięczna. :)

3

Odpowiedzi

2010-01-08T18:32:48+01:00
Może:
gramatyka: części mowy, składnia, słowotwórstwo;
znajomość lektur;
czytanie ze zrozumieniem;
wypracowanie: opowiadanie, opis, charakterystyka, sprawozdanie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:20:13+01:00
Może być coś z gramatyki, czyli ;
części mowy ( powtórz wszystkie! ) ;
LEKTURY ! ( powtórz sobie najważniejsze informacje o każdej przerabianej ! ) ;
rozwiązuj różne testy z czytaniem ze zrozumieniem ;
No , a ostatnie zadanie zawsze jest polem do popisu - wypracowanie : list, opis, sprawozdanie, opowiadanie, kartka pocztowa itp.

Pozdrawiam i powodzenia! :)




2010-01-08T19:41:49+01:00