Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:54:57+01:00
Nauczycielka od języka polskiego wchodzi do klasy.
Nauczycielka:Dziś przerabiamy książkę "Dziady".Ola wymień bohaterów tej lektury.
Ola:Yyyy tutaj występują... dziady!
Nauczycielka:Nie,nie,nie dziady to nie bohaterzy tylko obrzęd.Patryk jaka twoim zdaniem jest ta książka?
Patryk:Moim zdaniem ta książka jest dziadowa.
Klasa wybuchła śmiechem.
Nauczycielka:Skoro takie jest twoje zdanie,to trudno.Michał powiedz co robią bohaterowie na tym obrzędzie.
Michał:Wydaje mi się,że dziadują.
Klasa ponownie wybuchła śmiechem.
Nauczycielka: Odczepcie się od tych dziadów!
Ola:Ale pani sama zaczęła...


Może być?
2 3 2
2010-01-08T19:04:08+01:00
Dobrym pomysłem na zabawną lekcję jest interpretacja piosenek disco polo :) Drukujesz lub piszesz na tablicy tekst i robicie burzę mózgów pt. "co autor miał na myśli". Do tego celu nadają się teksty,np.
BAFLO, SZUBI DUBI
Riki tiki narkotyki
siubi dubi Baflo house
jako tako szacher macher
będzie pom pam mówie wam }x2

Sto na sto pół na pół 50/50 góra dół
spoko Baflo jako tako ale z Ciebie niezłe ciacho
Ty i Ja jest super git
dla nas parkiet mocny bit
plaża słońce to dla Ciebie
daj mi prosze cząstke siebie

Szubi biri dam z Twój uśmiech wszystko dam
Szubi dubi dam ciągle w myślach Ciebie mam
Szubi biri dam chcę być z Tobą a nie sam
Szubi dubi diri dam to jest miłość mówie wam

Szacher macher Guciu Max
Twój intelekt oczu blask
Super hiper szach i mat
ta dziewczyna to Mój świat

Szubi dubi diri dam dzięki Tobie jeszcze trwam
z Tobą wieczór to nie sen
masz coś w sobie Ja to wiem }x2

Szubi dubi, szubi dubi, szubi dubi

Gdy klasa już będzie wybawiona możesz ich zaskoczyć nad wyraz mądrą interpretacją piosenki disco polo, która krąży po necie.
Have fun! :)
1 5 1