Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T18:45:28+01:00
Tak podobała Mi się ta książka, ponieważ pan Kornel Makuszyński stworzył ciekawe postacie, np. Adama Cisowskiego lub jego profesora pana Gąssowskiego. Wątek detektywistyczny w książce, był bardzo ciekawy i momentami wciągający, ponieważ wydarzało się coś strasznego. Polecam tę książkę. :))
1 4 1
2010-01-08T18:47:17+01:00
Książka Szatan z Siódmej klasy bardzo mi się spodobała, ponieważ czytało się nią szybko, była bardzo wciągająca. Osobiście uważam, iż Kornel Makuszyński jest niezwykłym pisarzem, gdyż jego książki są niezwykłe.
2010-01-08T18:54:00+01:00
Tak strasznie mi sie podoba książka Kornela Makuszyńskiego , ponieważ jest ona o przygodzie w detektywa .To bardzo wciągająca książka .Polecam przeczytania.