Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:46:44+01:00
A)Dar pobożności
b)Modlitwa! O.o
c) skłąd apostolski
d) 5 warunków dobrej spowiedzi
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.

jednak 2 jest najważniejsze :)
4 2 4
2010-01-08T18:47:32+01:00
A) nie wiem
b) przymierze
c) credo
d) a na ile liter
2 3 2
2010-01-08T19:53:53+01:00