Odpowiedzi

2010-01-08T18:42:11+01:00
Ja jestem wielbicielem muzyki hip hop
Posłuchajcie tego bo to jest super muza
Wpada w ucho!
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:47:21+01:00
Moim ulubionym stylem muzyki jest muzyka klubowa - club. Uwielbiam się przy niej bawić, ponieważ idealnie nadaje się do tańca. Można przy niej bawić się samemu jak i z druga osoba, czy też większym towarzystwem. Chciałabym zachęcić was wszystkich do słuchania muzyki club, ponieważ jak wyżej napisałam można się przy niej doskonale bawić, a przy okazji zrzucić zbędne kilogramy.
1 4 1