Wykonaj podane polecenia.
a)Korzystając z poniższych danych, uzupełnij tabelę.
Kontynenty Ludność (w mln.) Ludność (w %)
Świat 621 100
Europa 725
Azja 3768
Ameryka Północna 498
Ameryka Południowa 357
Australia i Oceania 31
Afryka 832
Obliczenia:




Wiem jak to robić ale mnie nie wychodzi pomóżcie i podajcie dokładne wyniki i obliczenia warto chyba za 40 pkt ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-08T18:48:03+01:00
Kontynenty Ludność (w mln.) Ludność (w %)
Świat 621 100 100%
Europa 725
725-x
621100-100%
72500%=621100x
x=0,12%

Azja 3768
376800%=621100x
x=0,59%

powiem ci tak-masz za małe liczby!
masz pozjadane zera. powyższe wyniki powinny być o 100 większe, czyli przecinek powinien być przesunięty w prawą stronę o dwa miejsca!
reszta przykładów adekwatnie do powyższych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:58:20+01:00
W zadaniu jest błąd, powinno być Świat 6211, a nie 621100 i wtedy
Europa 11,5%
Azja 60,5%
Ameryka Płn. 8%
Ameryka Płd. 6%
Australia i Oceania 0,5%
Afryka 13,5%
1 5 1