1.Wykonaj działanie
a)√50+√2
b)√300-2√3
c)-2√32-2√8
2.Ser zawiera 27% tłuszczu. Ile gramów zawiera 1kg sera?
3. Cene obniżono o 50% i wynosi ona obecnie 120zł Ile wynosiła cena przed obniżką?

Proszę by te zadania miały działanie a nie gotowy wynik !!

2

Odpowiedzi

2009-09-22T18:16:29+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:19:35+02:00
√2*25+√2=5√2+√2=6√2
√300-2√3=√3*100-2√3=10√3-2√3=8√3
-2√32-2√8=-2√2*16-2√4*2=--8√2-4√2=-12√2

1kg*27%=1kg*0,27=0,27kg=270g

50%-120
100%-x
x=100*120/50=240