Odpowiedzi

2010-01-08T18:47:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:51:24+01:00
PĘDEM CIAŁA - nazywamy iloczyn jego masy i prędkości: P=m*v
JEDNOSTKĄ PĘDU - jest kilogram razy metr na sekundę: 1kg*m/s
2 3 2
2010-01-08T19:37:32+01:00
Pęd ciała - pęd jest wielkością stosowaną do opisu ciał w ruchu. Zależy on od prędkości i masy ciała.

Wzór na pęd
P=m*v
Pęd jest wielkością wektorową.

Jednostka pędu
J
[p] = kg • m/s
1 5 1