Muszę wybrac imię na bierzmowanie. I zdecydowałam sie na Małgorzate ( po mamie) no ale musimy napisac dlaczego ja wybralismy itp. tylko ze w necie nic mi nie wyskakuje. a jesli cos jest to kilka tych Małgorzat..I nie wiem ktora wybrac. Jesli ktos by znalazl ciekawy zycorys i jaka byla patronka i czego. To bylabym wdzieczna ;p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:49:10+01:00
Http://www.imiona.dla-dzieci.org/malgorzata,316.html tu jest nawet fajny opis tego imienia :)
1 5 1
2010-01-08T18:50:56+01:00
Możesz np napisać :

Zdecydowałam się na imię Małgorzata gdyż Wywodzi się od greckiego słowa margarites oznaczajacego "perła"m imie nosiły święte : Małgorzata z Kortony -stygmatyczka, św. Małgorzata z Antiochii Pizydyjskiej - męczennica z czasów rzymskich
1 5 1
2010-01-08T20:57:08+01:00
Natalia napisz tak..

Wybrałam imię Małgorzata ponieważ tak ma na imię moja mama. Która w życiu jest moim idolem, z której staram się brać przykład. Dzięki niej wiem jak wygląda miłość macierzyńska, braterska, i w końcu małżeńska. To Ona pierwsza zaprowadziła mnie do Kościoła, I chce żeby jej imię towarzyszyło mi przy sakramęcie potwierdzającym dojrzałość chrześcijańską..

A życiorys np. zhttp://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Ma%C5%82gorzata
podepnij na koniec już jako ciekawostkę..:)

Pozdrawiam Jarek...

52 1 52