Odpowiedzi

2009-09-22T18:19:35+02:00
A) [14*(8-5,4)-6,8]:7,8=(14*2,6-6,8):7,8=(36,4-6,8):7,8=29,6:7,8=3,8
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:21:09+02:00
[14*(8-5,4)-6,8]:7,8= [112-75,6-6,8] :7,8=29,6:7,8=3,8

zamiast równa się na końcu powinien być znak przybliżenia czyli dwie poziome falowane kreski ;)
2009-09-22T18:26:38+02:00
[14*(8-5,4)-6,8]:7,8=(14*2,6-6,8):7,8=(36,4-6,8):7,8=29,6:7,8=3,8
1 1 1