Odpowiedzi

2010-01-08T19:00:12+01:00
-recykling
-mniejszenie emisji pyłów i CO2
-zmniejszenie ilości wydobycia paliw kopalnianych
-produkcja towarów nadających się do powtórnego użytku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:02:55+01:00
- filtry w kominach
- budowanie obwodnic
- stosowanie nowych technologii, np. w ciepłowniach
- ograniczenie emisji CO2
- segregowanie śmieci
- filtry na kominach
- kupowanie żarówek energooszczędnych
- jak najmniejsze używanie freonów
- zamiast jeździć samochodem to rowerem
- ograniczenie emisji CO2