Odpowiedz na pytania - Parki Narodowe
1. Który z Parków Narodowych nazywany jest "ptasim rajem" z powodu dużej różnorodności gatunków ptaków?
2. Na terenie jakiego PN występuje 48 jezior o powierzchni 1 ha.
3. Który z PN reprezentuje przyrodę Pojezierza Zachodniego-pomorskiego?
4. Które PN utworzono w 1996r.
5. Który PN posiada jedyny w Polsce piętro halne o charakterze alpejskim?
6. O którym z Parków pisał Żeromski "Puszcza Królewska"
7. W którym PN możemy spotkać koniki typu karpara?
8. Mamy 6 parków uznanych jako rezerwaty biosfery, wypisz 3 z nich.
9. Park, który jest obiektem dziedzictwa światowego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:33:48+01:00
1. Biebrzański PN.
2.Zaborski Park Krajobrazowy
3.Woliński PN .
4.Park Narodowy Bory Tucholskie
5.Babiogórski Pn .
6.Świętokrzyski PN .
7.Roztoczański Park Narodowy
8.
9.Białowieski PN.
2010-01-08T19:51:55+01:00
1.Biebrzański Park Narodowy
2.Zaborski Park Krajobrazowy
3.Woliński Park
4.Park Narodowy Bory Tucholskie,
5.Babiogórski Park Narodowy
6.Świętokrzyski Park Narodowy
7.Roztoczański PN
8.Babiogórski, Białowieski i Słowiński
9.Białowieski PN