Odpowiedzi

2010-01-08T19:13:41+01:00
Przelicz na niutony :
234 kN = 234000N
2,5 MN = 2500000N
230 MN = 230000000N
25,67 kN = 25670N
123,4 kN = 123400N

Przelicz na kN:
234 N = 0,234kN
25 N = 0,025N
230 MN = 230000N
2200 N = 2,2kN
1234 N = 1,234kN
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:13:59+01:00
1.
- 234 000 N
-2 500 000 N
-230 000 000 N
- 25670 N
- 123 400 N

2.
- 0,234 kN
- 0,025 kN
- 230 000 kN
- 2,2 kN
- 1,234 kN

prosze bardzo ;)))
2010-01-08T19:14:19+01:00
234kN=234000N
2,5mN=250N
230mN=23000N
25,67kN=2567N
123,4kN=12340N

234N=0,234kN
25N=0,025N
230mN=2,30N
2200N=2,2N
1234N=1,234N