Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:22:16+01:00
1)Ma skomplikowaną osobowość- nieszczęśliwa miłość Jacka komplikuje jego osobowość, a tym bardziej wpływa znacząco na jego życie

2)Podlega tragicznemu przeznaczeniu- cierpienia w zyciu jacka zaczęły od nieszczęśliwej miłości i wielkiego bólu co niesie za sobą dalsze konsekwencje.

3)Jest tajemniczy- Jacek nie wyjawia prawdy kim jest, jego zachowanie i działanie otoczone są tajemniczością..
4)Jest człowiekeim czynu- Jacek był patriotą, brał udział w wielu bitwach w których odniósł wiele ran.

5)Człowiek samotny- Jacek po zabiciu Stolnika uważny był za zdrajcę, został sam ze swoimi problemami.

6)Nieszczęśliwie zakochany- Jacek obdarzył miłością Ewę Horeszkównę jednak nie było to szczęśliwe uczucie.

7)Rozdarty między sprzecznymi wartościami- to przez miłośc Jacka do Ewy zrodziła sie nienawiść do tego, który mu przeszkodził w miłości.
8)Zmuszony do trudnych wyborów moralnych-Jacek zmienia imię, jego syn ma byc pod opieką Sędziego, włożył na utrzymanie Zosi, walczył z Moskalami, ożenił się z inną kobietą, aby zapomnieć o Ewie, nie próbował udowadniać swojej niewinności nie wyznał Tadeuszowi na łożu śmierci,że jest jego ojcem.
2010-01-08T19:27:23+01:00
- dumny,
-naiwny,
-łatwowierny (daje się uwieść Telimenie),
- gorący patriota
- ambitny,
- charyzmatyczny,
- porywczy,
- hardy,
- przekorny,
- gwałtowny,
- skłonny do gniewu, zatargów i bójek,
- odważny ,
- honorowy,
- pyszny,
- próżny,
- zarozumiały.