Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:26:24+01:00
0,1m x 0,3m = 10cm x 30cm - wymiary podstawy akwar.
30cm ³ - objętość kamienia
V = abH - wzór na objętość akwarium
H = ?
30cm³ = 10cm x 30cm x H
30cm³ = 300cm² x H
H = 30cm³/300cm²
H = 1/10 cm
Odp. Woda w akwarium podniesie się o 1 mm.
2 3 2
2010-01-08T19:34:33+01:00
A*b*h=30
10*30*h=30
300h=30
h=30/300
h=0,1cm=1mm

Poziom podniósł się o 1 milimetr
2 3 2