Odpowiedzi

2010-01-08T19:20:17+01:00
Ponieważ benzyna się rozpręża pod wpływem temperatury i drgań. dlatego w plastikowym pojemniku może wybuchnąć
9 2 9
2010-01-08T19:24:47+01:00
Ponieważ w plastikowych pojemnikach wszystko tam się miesza i może dojść do samozapalenia lub do wybuchu..
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:26:12+01:00
W plastikowych pojemnikach podczas ruchu benzyny następuje tarcie cząstek benzyny o powierzchnię plastikowego kanistra. W wyniku tego kanister i cząsteczki benzyny elektryzują się różnoimiennie. Między tymi ładunkami może pojawić się mała iskra, powodująca eksplozję oparów benzyny. Do przewożenia i magazynowania benzyny stosuje się kanistry wykonane ze specjalnego materiału (jakiegoś metalu), który nie elektryzuje się na wskutek tarcia.
23 4 23