Zadanie 1.
Napisz opowiadanie na temat swojego przeżycia związane z jakąś ulotnią chwilą. Będzie to opis liryczny!
Wykorzystaj jeden z zaproponowanych tematów:
Właśnie spadł śnieg.
Ktoś się do mnie uśmiechnął.
Nagle zazieleniła się brzózka.
Dostałem dobrą ocenę.
Zobaczyłem tęczę.
Promień słońca wpadł przez okno.
Wybierzcie sobie temat w którym będzie wam lepiej o tym pisać;*

Tylko proszę was o trochę dłuższą pracę..wiem, że trochę to wymaga roboty...ale to musi zająć około większą połowę strony a4..xd

Bardzo proszę o odpowiedzi do poniedziałku! Z góry dziękuję ..;*!
Pozdrawiam<33 .

2

Odpowiedzi

2010-01-08T20:02:56+01:00
Wybieram temat właśnie spadł śnieg

Wybrałam ten temat dlatego, że kocham zimę.
Gdy zbliża się sima to czekam z niecierpliwością na śnieg. Gdy już się go doczekam to biegnę na pole i pierwszą rzeczą którą robię zimą jest lepienie bałwana i jeżdżenie na sankach z bratem. Gdy śnieg juz troche poleży i minie kilka dni to szukam i w internecie który stok jest już otwarty. W najbliższy weekent biore narty pakuje do samochodu i jadę na górkę. Na górce jest w spaniale, zawsze znajde tam kogoś z kim spędzam miło czas. Po kilku godzinnym jeżdżeniu na nartach ide coś zjeść z przyjaciółmi i odpocząć. Gdy już zjemy pakujemy narty do samochodów i jedziemy do domu.
To są właśnie moje wspomnienia z zimy.


Mam nadzieje że chodź trochę pomogłam :)
pozdrawiam :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:10:49+01:00
To było we wtorek. na lekcji matematyki pani powiedziała do nas tak:
-wyciągnijcie karteczki.
uśmiech który był na mojej twarzy nagle zniknął. wszyscy byli bardzo zdziwieni, ponieważ pani zawsze uprzedzała nas o kartkówce. lecz nie tym razem. ręce mi isę trzesly tak ze nie mogłam nic zrobic. kasia pomogla mi wyrwac kartke z zeszytu. nagle pani zaczela nam dyktowac pytania. okazalo sie ze ta kartkowka byla z tego tematu ktory bardzo dobrze rozumiałam. po 10 minutach skonczylam pisac ta kartkowke. na drugi dzien kiedy przyszlam do szkoly wszyscy juz czekali przed klasa od matematyki. kasia- moja przyjaciolka powiedziala mi ze od tej kartkowki zalezy nasza ocena koncoa. ucieszylam sie poniwaz przypuszczalam ze dostane dobra ocene. nagle nauczycielka otwarla klase i weszlism do niej.
-mam wasze kartkowki-powiedziala- lecz nie wypadly one zbyt dobrze-dodala.
pomyslala sobie ze pani cos sie pomylilo poniewaz ja umialam ten temat. p0ani zaczela od najlepszych ocen.
-teraz 3-powiedziala
jak to-pomyslalam-to nie mozliwe. pani rozdala wszystkim kartkowki lecz ja jej nie dostalam. nagle pani powiedziala:
-asiu(tak mam na imie) jako jedyna z klasay otrzymalas 6 i na koniec roku automatycznie wpisuje ci 6.
bylam mile zaskoczobna. podbiegalam do pani przytulilam ja z radosci i podziekowalam.... to wydarznie na zawsze pozostanie w mej pamieci....;)
2 5 2