Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:33:49+01:00
Św. Anna była babcią Jezusa, matką Maryi, dlatego też zawsze była blisko Pana Jezusa. Chciałam bym tak jak Ona, zawsze być blisko Pana.
Anna była wzorem dla wszystkich małżonek. Anna i jej mąż Joachim, nie posiadali ziemskich dostatków, lecz byli cnotliwi i sprawiedliwi, i żyli w bojaźni Bożej, pełniąc dobre uczynki. Chcę aby św. Anna zawsze miała mnie w opiece.
4 4 4
2010-01-08T19:42:26+01:00
1. Możesz napisać że ktoś z Twojej rodziny ma właśnie tak na imię np. Twoja babcia (czy coś takiego;)
2. Według tradycji Chrześcijańskiej matka Maryi miała właśnie tak na imię.
3. Od wielu lat należy ono do najczęściej nadawanych imion w Polsce.
4. Pochodzi od hebrajskiego słowa hannah ('wdzięk', łaska') i oznacza: 'miła', 'łagodna', 'przyjemna'.
5. Możesz napisać np. że podobają ci się powiedzenia z tym imieniem:
Od świętej Anki zimne noce i poranki.
Szczęśliwy kto na świętą Annę upatrzy sobie pannę.

No nie wiem tyle udało mi się wymyślić może Ci coś to pomoże...:)
Pozdrawiam
4 2 4
2010-01-08T20:03:15+01:00
Wybrałam takie imię, a nie inne, ponieważ św. Anna jest świętą kościola katolickiego i prawosławnego. A moje zdanie na temat różnych kościołów jest takie, że wszyscy powinni żyć w jedności, bez względu na wiarę i wyznanie.
3 3 3