Odpowiedzi

2009-09-22T18:27:20+02:00
-kot, konkret
-bar, biel
-moc,mo...
-przy...,przypadek
-grypa ,grymas
-łuki ,łu
-kartka ,kaszleć
-zasłona, zazdrość
54 3 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:42:35+02:00
Rzeczowniki konkretne:
-kot
-babcia
-motyl
-przystań
-gryzoń
-łuk
-kaczka
-zapałki
Rzeczowniki abstrakcyjne:
-kochać
-badać
-mocować
-przygryzać
-grymasić
-łudzić się
-karmić
-zabawiać
304 1 304