Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:27:30+01:00
S=at²/2

s=3m/s²*(6s)²/2=3m/s²*36s²/2=108m/2=54m
2010-01-08T19:29:56+01:00
1s jedzie z prędkością 3m/s przejechał 3m
2s jedzie z prędkością 6m/s przejechał 6m+3m=9m
3s jedzie z prędkością 9m/s przejechał 9m+9m=18m
4s jedzie z prędkością 12m/s przejechał 12m+18m=30m
5s jedzie z prędkością 15m/s przejechał 15m+30m=45m
6s jedzie z prędkością 18m/s przejechał 18m+45m=63m
2010-01-08T19:33:04+01:00
Dane : szukane :
t = 6s s = ?
a = 3m/s2

wzór :
s = a * t2 / 2


s= 3m/s * 6 2 / 2 = 54m

odp. Po 6 sekundach ciało pokona drogę 54m.