Odpowiedzi

2010-01-08T19:36:02+01:00
Ja slucham najczesciej sylwi grzeszczak-kiedy znajdziemy sie na zakrecie jest moja ulubiona piosenka kocham ja
a slucham jej dlatego ze opowiada o zyciu a mnie kreca takie piosenki..
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:36:16+01:00
Najchetniej słucham muzyki mojej ulubinej wokalistki Rihanna "Russian Roulette" poniewaz mnie relaksuje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:37:17+01:00
Nie mam jednego ulubionego gatunku muzyki ale bardzo podobają mi się piosenki Rihanny ponieważ przy nich potrafię się odprężyć, poprawiają mi nastrój. Podczas ich słuchania zapominam o codziennych problemach i przykrych sytuacjach.
2 3 2