Odpowiedzi

2010-01-08T19:35:50+01:00
Sprawdź na..:http://www.ithink.pl/artykuly/hyde-park/moim-zdaniem/zycie-ludzkie-jest-swiete/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:37:12+01:00
Życie ludzkie jest święte, ponieważ człowiek został stworzony przez Boga.
Powinniśmy cenić życie.
Jest to dar.
A każdy prezent napewno każdy docenia.
Śmierć jest okrutna, więc chyba nikt jej nie bd cenić.
Słyszymy niejednokrotnie o braku poszanowania dla niego, spotykamy
się z opiniami na temat życia zupełnie dalekimi od tych, które stoją na straży obrony prawa do życia czy choćby jego godności.
Kiedy po raz kolejny słyszymy hasła aborcja czy eutanazja, nie zastanawiamy się w ciągłym, nieustannym pędzie życia nad wymiarem jego znaczenia, nad jego świętością.
Jeśli cenimy życie, świadczy to o naszej wierze.
Poza tym życie ma naprawdę sens.
Życie daje nam szczęście.
Uważam, że życie jest naprawde czymś niezywkle świętym.

Mam nadzieje że pomogłam. Pzdr:*
1 5 1
2010-01-08T19:42:01+01:00
Życie ludzkie jest swego rodzaju świętością, ponieważ jest ono bardzo ważne. Każdy z nas dostaje tylko jedną szansę na życie i na przeżycie go jak najlepiej, więc nie wolno jej marować. Wszystko co boskie jest święte, a życie (według religii) dostaliśmy właśnie od Boga, więc powinniśmy je pielęgnować jak najlepiej potrafimy. To, co mamy jest darem od Boga, którego nie można odrzucić, a życie jest czymś najważniejszym, bo gdy nie żyjemy, to nie mamy nic.
1 5 1