Odpowiedzi

2010-01-08T19:36:32+01:00
Ach te duże góry
codziennie je obserwuje
z każdym dniem tracą wygląd
jak moge je powstrzymać?

piękne, obrąsniete zieloną,
wiosenną trawą,
przy nich czuje się taki
gotowy do życia

to piękna historia
może one nie chcą mnie oglądać
ja czuje do nich coś więcej
kocham ich tak bardzo ze nie moge sobie wyobrazić bez nich mojego zycia..


sory to bardzo głupie ale jest..:DD


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:41:08+01:00
Zbliżają do nieba.
Cóż więcej potrzeba.
Gdyż ich szlakami.
Wraz z marzeniami.
Szli ludzie wierzący ,że się nie skończy.
To życie nasze.
Biegnące w czasie.
A gdy zobaczysz ,że już niedaleko.
To w miejscu staniesz.
Bo, czas nie ucieka.
W około drzewa , pięknie ptak śpiewa.
I twe marzenie ,to życia cenienie.