Chiny to kraj bardzo zasobny w surowce mineralne, w produkcji których przoduje na świecie. Na podstawie danych statystycznych uzupełnij wielkości dotycące udziału Chin w wydobyciu wymienionych surowców.

Surowiec Miejsce na świecie Udział w produkcji
światowej %

Węgiel kamienny

Ropa naftowa

Rudy żelaza

Rudy manganu

Rudy wolframu

Rudy cynku


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:42:40+01:00
Miejsce na świecie Udział w produkcji
światowej %
Węgiel kamienny 1 33,5

Ropa naftowa 5 4,9

Rudy żelaza 1 25,2


Rudy manganu 1 32.2

Rudy wolframu 1 75

Rudy cynku 1 16,0

My to robiliśmy akurat na lekcji ;] i raczej dobrze
4 5 4
2010-01-09T00:39:33+01:00
Miejsce na świecie Udział w produkcji
światowej %
Węgiel kamienny 1 33,5

Ropa naftowa 5 4,9

Rudy żelaza 1 25,2


Rudy manganu 1 32.2

Rudy wolframu 1 75

Rudy cynku 1 16,0
2 1 2