Odpowiedzi

2010-01-08T19:44:10+01:00
Moja klas, piękna klasa,
zawsze przygotowana,
na każde wyzwanie.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:44:40+01:00
Nasza klasa? Powiem Wam,
Ja nie widzę większych zmian.
Twarze ciągle są te same,
Cool faceci, piękne panie.
Dzisiaj wasze zdrowie pije.
Coś o sobie? Jakoś żyję.

Owszem przyznać tutaj muszę,
Czas przerzedził pióropusze
Wojowników z dawnych lat.
Nie oszczędzał wszak nas świat.
Jeśli ktoś jest niedowiarek,
Niech w ZNAJOMYCH wpisze „Darek”.

Ale są też dobre wieści.
Panie mają więcej treści -
Kiedyś pączki, dzisiaj róże,
W męskich sercach sieją burze…
Bardzo byłbym zaszczycony,
Goszcząc je wśród swych znajomych.

Więc słuchajcie mnie pisarze,
Wierszokleci i malarze.
Sławcie w świecie nasze grono,
Naszą klasę wypasioną.
Coś dla duszy, coś dla oka –
Myśmy pokonali SMOKA!!!

SMOK nam dawał różne nauki:
Jak przechytrzyć cwane całki, …?
Fakt, że było to nie głupie,
Lecz my to mieliśmy w du…
Nasza klasa? Powiem Wam,
Jest najlepsza - number one.
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:52:33+01:00
Nasza klasa Ia
Bardzo dużo pomysłów ma
Również dobrze się uczymy
I na dobre oceny zasługujemy
Nasza klasa jest wspaniała
Bo ją uczy szkoła cała

Sama wymyślałam :P
Myślę, że się przyda :)
6 2 6