Odpowiedzi

2010-01-08T19:47:09+01:00
Ojcze przebacz mi za wszystko to co zrobiłem ale wiem że to co uczyniłem było złe. Teraz mam nauczkę za to czyli życie bez Ciebie i bez Twojej miłości. Mam nadzieję że po przeczytaniu tego listu przebaczy mi i z powrotem przyjmiesz mnie do swojego domu.
50 4 50
2010-01-08T19:49:22+01:00
Drogi Ojcze!
Wiem że zbłądziłem.Wiem że skrzywdziłem ojca i chce to teraz naprawić.Pragne wrócić do domu i prosić ojca o wybaczenie.Wiem jaki błąd popełniłem i będe teraz próbował go naprawić.Pomogę ojcu we wszystkim i nigdy tego błądu już nie popełnie.
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:50:34+01:00
Drogi Ojcze,

nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym cofnąć czas do momentu kiedy do moich myśli wkradł się ten nieszczęsny, grzeszny pomysł. Nie wiesz, jak bardzo żałuję tego, co zrobiłem. Nie masz pojęcia jak bardzo kocham to, co utraciłem. Teraz pranę tylko jednego- poczuć ciepło domowego ogniska, poczuć delikatny dotyk Twej miłości. Błagam, pozwól mi się poprawić i wynagrodzić Ci wszystkie winy. O jednym tylko śnię- otwórz dla mnie drzwi swego domu.

Twój Syn Marnotrawny.
13 4 13