Odpowiedzi

2010-01-08T19:49:08+01:00
Dla gazów rozpuszczalność ze wzrostem temperatury maleje
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:49:18+01:00
Ozpuszczalność gazów wodzie zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.
Woda ciepła zawiera mniej rozpuszczonych gazów niż woda zimna, dlatego ryby i rośliny łatwiej oddychają w wodzie zimnej, bo zawiera ona więcej tlenu.
2010-01-08T19:49:26+01:00
Rozpuszczają się w wodzie ale bardzo słabo
1 2 1