Odpowiedzi

2010-01-08T19:51:10+01:00
V1 = 60 km/h
V2 = 30 km/h
prędkość zmalała 2 razy (60:30 = 2)
to jego Ek zmalała 4 razy
bo Ek = m*V^2/2
czyli EK zmienia się kwadrat prędkości
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T19:51:30+01:00
Ek=mv²/2
m*(60km/h)²/2=m*(30km/h)²/2
3600J=900J
4do 1 taka jest zmiana energi
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:54:31+01:00
V1=60 km/h
v1=30 km/h
predkosc zmalala 2 razy
poniewaz 60:30=2
to jego Ek zmalała 4 razy
bo Ek=m*V^2/2
5 2 5