Proszę o przetłumaczenie tego tekstu, na język polski;)

Feel me as You always feel
Tell me all the things you need
Give me what you wanna give
I'll be so glad

Touch me with the gentle breeze
Whisper that you wanna kiss
Take me to the land of love
I'll stay awake

You can tell me everything you want
I'll be there for calling
Noone knows what you now really want
Won't tell them don't worry

I found in Your eyes a real piece of me
Don't let them close, cause I'll disapear
Don't let me go I wanna be with you
To touch the sky, to see the right true blue

Trust me as You want me too
Love me as I used to do
Feel me as much as You can
I'll be so glad

Find love in the piece of me
Truth hurts, You make me believe
Give me all Your memories, dreams
We will be free

Baby, just trust me
Feel me, find my love

You can tell me everything you want
I'll be there for calling
Noone knows what you now really want
Won't tell them don't worry

I found in Your eyes a real piece of me
Don't let them close, cause I'll disapear
Don't let me go I wanna be with you
To touch the sky, to see the right true blue

Z góry dziękuje;)

2

Odpowiedzi

2010-01-08T19:53:50+01:00
Czuć jako ty zawsze, jak poczułem mówić mi wszystko, co rzeczy, których potrzebujesz dają mi co chcesz dawać będę tak dobrym Dotknięciem mnie z delikatną bryzą szeptać, że chcesz całować zabierać mnie ziemi miłości nie zasnę możesz mówić mi wszystko, czego chcesz będę tam dla dzwonienia do Noone wie co ty teraz naprawdę chcieć nie powiedzieć im nie martwić się, że znalazłem w twoich oczach mój rzeczywisty kawałek nie pozwalać im zamykać, powód ja disapear nie puszczać mnie chcę mieć z tobą dotknąć nieba, zobaczyć właściwego zatwardziałego konserwatystę zaufaj mi ponieważ pragniesz mnie też kochać mnie ponieważ użyłem by robić czuć mnie aż możesz będę tak zadowolony .
Znajdować miłość w moim kawałku Prawda sprawia przykrość, udajesz mnie dawać mi wszystkie wspomnienia o tobie, śni, że będziemy wolnym Dzieckiem, sprawiedliwy zaufaj mi czuć mnie, znajdować cię mojej miłości móc mówić mi wszystko, czego chcesz będę tam dla dzwonienia do Noone wie co ty teraz naprawdę chcieć nie powiedzieć im nie martwić się, że znalazłem w twoich oczach mój rzeczywisty kawałek nie pozwalać im zamykać, powód ja disapear nie puszczać mnie chcę mieć z tobą dotknąć nieba, zobaczyć właściwego zatwardziałego konserwatystę .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T19:54:08+01:00
Krist Van D "Feel Me"

Feel me as You always feel
Powiedz mi wszystko czego potrzebujesz
Daj mi to, co chcesz dać
I'll be so glad

Dotknij mnie delikatny wiaterek
Whisper, że chcesz się całować
Zabierz mnie do krainy miłości
I'll stay awake

Możesz mi powiedzieć wszystko, co chcesz
I'll be there for calling
Nikt nie wie, co teraz naprawdę chcesz
Czy nie powiedz im nie martw się

I found in your eyes sztuki prawdziwe
o mnie
Nie pozwól im bliskie, powodować I'll disappear
Don't let me go I wanna be with you
Aby dotknąć nieba, aby prawo True Blue

Zaufaj mi, jak chcesz mnie zbyt
Kochaj mnie jak kiedyś zrobić
Feel me jak można
I'll be so glad

Znajdź miłość w Piece of Me
Prawda boli, You Make Me Believe
Daj mi wszystkie Twoje wspomnienia, marzenia
Będziemy za darmo

Baby, just trust me
Feel me, znaleźć miłość

Możesz mi powiedzieć wszystko, co chcesz
I'll be there for calling
Nikt nie wie, co teraz naprawdę chcesz
Czy nie powiedz im nie martw się

I found in your eyes real piece of me
Nie pozwól im bliskie, powodować I'll disappear
Don't let me go I wanna be with you
Aby dotknąć nieba, aby prawo True Blue