Odpowiedzi

2010-01-08T20:06:09+01:00
Kochane Bobry dziękiekuje wam za ciekawe przygody,za schronienie i za poczęstowania nas posiłkiem jestem wam bardzo wdzięczna ze az brakuje mi słów.
Pozdrawiam księżniczka Łucja:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:06:24+01:00
Drodzy państwo Bobrowie!
Mam zaszczyt bardzo podziękować za uratowanie mnie i mojego rodzenstwa , również za bardzo fajna i ciekawa przygode , którą razem przerzyliśmy. Łucja
(niewiem czy dobrze)