Odpowiedzi

2010-01-08T20:03:30+01:00
Nie jest to obojętna sprawa ponieważ Pan Jezus oddał swoje życie za nasze grzechy i powinniśmy być mu być za to wdzięczni poprzez uczestnictwo we mszy świętej
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:04:44+01:00
Pamietaj abys dzien swiety swiecił !
Powinismy byc co niedziele w kosciele dlatego ze Bóg nam tak nakazuje i opuszczanie mszy sw. jest grzechem ciezkim
1 4 1
2010-01-08T20:06:32+01:00
Bo to jest grzech a każdy grzech rani Chrystusa
1 1 1