Odpowiedzi

2010-01-08T20:16:33+01:00
Aralskie
Wetter
Onega
dalszych niestety nie wiem

2010-01-08T20:22:10+01:00
Aralskie
Wetter
Onega
Bałchasz
Michigan
Łebsko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:48:09+01:00
Aralskie - 16 600 km² ........... *** Bajkał- 31 500 km²
***Wetter - 1912 km² ............ Tanganika -34 400 km²
***Onega- 9720 km² ........... Śniardwy -113,8 km²
***Bałchasz -16 400km² ........... Hańcza- 304,4 ha
***Michigan- 57 800 km² ........... Balaton -592 km²
Wiktorii- 68 800 km² .......... *** Łebsko - 71,4 km²
3 gwiazdki oznaczają dobra odpowiedz
3 3 3