Odpowiedzi

2010-01-08T20:23:30+01:00
WYWIAD Z MAŁYM KSIĘCIEM

redaktor- witam pana czy mógłby pan odpowiedzieć na kilka pytań?

książę-ależ oczywiście panie redaktorze.

redaktor-a więc zaczynajmy.

redaktor-A więc jak się pan nazywa?

książę-......

redaktor-Kiedy się pan urodził?

książę- .......

redaktor-Czym się pan zajmuje?

książę-Aktualnie szukam żony.

redaktor-A więc do widzenia i powodzenia w szukaniu.

książę-Do widzenia i dziękuję.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:38:51+01:00
-Dzień dobry, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?
- Oczywiście,możemy zaczynać.
- Czy kochasz Różę?
- Tak kocham Różę jak swoją własną siostrę, jest ona jedynym stworzeniem na mojej planecie.
- Jesteś zły na różę,że Cię okłamała mówiąc że jest jedyną różą we Wszechświecie?
-Nie, nie obraziłem się ponieważ trudno ją winić za kłamstwo. Być może nie wiedziała o tym że są inne róże,ale i tak najbardziej ją kocham i jest dla mnie najpiękniejsza.
- Czym zaskoczył Cię świat dorosłych?
- Przede wszystkim dorośli są dziwni. nie potrafie ich zrozumieć
- Czego życzyłbyś wszystkim dzieciom?
-żeby zawsze w miarę możliwości były dziećmi dla swoich rodziców.
2 3 2